RECENSIES

“Jorden is de meest succesvolle krachttrainer van ons land. Een ultra-professionele vakidioot die het beste uit iedereen naar boven haalt.”

Arie Boomsma

TV host, fotomodel, Eigenaar Vondelgym

“Jorden huur je in als je het beste uit jezelf wilt halen. Jorden heeft mij persoonlijk aan vele medailles geholpen en heeft daarnaast een fysieke basis gelegd waar ik nog jaren profijt van zal hebben.”

Neal van de Kamer, Recordhouder Judo & Sixpack Miljonair #1 bestseller op Amazon

“Met Jorden weet je zeker dat je next level te gaat voor wat betreft krachttraining en je doel bereiken met een gestructureerde en uitgestippelde route.

Krachttraining toepassen vanuit de basis met een goede periodisering en luisterend naar de klant alles om te bereiken wat je wil. Thats You 👊🏼”

Jop Janssen, Industrial Ingenieur & MSc.

“Sinds ik met Jorden train, merk ik het verschil met andere trainers uit de industrie. De professionaliteit, plezier en ervaring die hij heeft voor zijn vak vind je weinig elders terug. Het is een verademing te werken met iemand die echt luistert naar de behoefte en wensen van zijn klanten.”

Anna Nooshin

Award Winning YouTuber, TV host, RTL Boulevard

“Dankzij Jorden had ik de kracht en snelheid om mijn GOUDEN oefening uit te kunnen voeren.”

Epke Zonderland

Europees-, Wereld- en Olympisch kampioen turnen, TEAM NL

“Ik was 15 kilo aangekomen voor een rol in een nieuwe film waarin ik speelde. Door deze fysieke transformatie voelde ik me alles behalve gelukkig .

Dankzij de professionele hulp op het gebied van krachttraining en voeding van Jorden Bres en met al zijn kennis en ervaring was ik in 4 maanden weer op gewicht en klaar om  nieuwe projecten aan te nemen. Dankbaar dat ik met deze professional heb mogen werken. Bedankt Jorden!”

Tim Haars, Actor & ambassador of streetsmart

“Jorden rocks! Zelfs voor mij, met schroeven in mijn rug, zonder kniekruisband en een super volle agenda als moeder van drie en eigen baas, wist Jorden een perfect, very do-able en tof krachttrainings-programma te maken waar ik binnen no-time mijn lijf in topconditie mee heb gekregen. Én weet te houden! Ik ben fitter dan ooit. Mijn rug en knie zijn weer sterk en ik ga naar de gym met meer energie dan ooit te voren.

Dank Jorden, door jou heb ik zeker het maximale uit mezelf gehaald. En fijn dat een wijntje ook nog gewoon kan. Rock on!”

Barbara Karel, voice talent & happy mamma.

“Na wat variatie te willen in training schema’s ben ik gaan zoeken. Door zijn ruime ervaring (ook bij topsporters) kwam ik bij Jorden uit. Telefonisch een intake gehouden en aan het programma begonnen. Jorden is erg betrokken en geeft veel feedback. Wekelijks een contact moment om te kijken hoe het gaat en alle begrip dat trainen soms niet lukt.

Ik doe al jaren aan fitness en heb diverse programma’s/trainingen gevolgd. Ik ben geen fitness instructeur of expert maar ben overtuigd van wat Jorden zei. (Kleine) aanpassingen in mijn uitvoering met een goede onderbouwingIk raad hem zeer zeker aan en zal ook bij hem terug komen voor een training schema.                                                                                Jorden bedankt en we houden contact!”

Thom Eykman

“Om meer uit mijn trainingen te halen was ik op zoek naar een professionele personal trainer, met voldoende kennis/ervaring om ook op de lange termijn veilig en gezond bezig te zijn. Ik kwam op de site van Jorden terecht: een enorm uitgebreid CV met zo veel kennis en (topsport)ervaring! Trainen bij Jorden zou ik iedereen aanraden. Jorden is een echte professional, betrokken en uitermate deskundig.”

Daniëlle van Malkenhorst

“Na jaren trainen bij de sportschool had ik het gevoel dat ik veel efficiënter kon trainen dan ik deed. Ik wist alleen niet hoe en heb toen de hulp ingeschakeld van Jorden Bres. Jorden luisterde goed naar maar mijn wensen, behoeften en doelen. Jorden is een geweldige Personal Trainer/Coach die staat voor kwaliteit, maatwerk met een prettige en zeer professionele aanpak. Hij motiveert, stimuleert en haalt het beste in je naar boven. Na 3 maanden trainen met Jorden heb ik meer bereikt dan al die jaren daarvoor. Ik ga zeker in de toekomst nog vaker gebruik maken van zijn kennis, expertise en coaching.”

Jacqueline Kamphuis

“Na de lockdown afgelopen zomer wilde ik op een verantwoorde manier weer beginnen met krachttraining. De persoonlijke schema’s van Jorden hebben mij enorm geholpen om consistent en doelgericht te trainen. Het persoonlijke contact is daarbij een ontzettend fijne stok achter de deur, maar ook een goede manier om met Jorden te overleggen en vragen te stellen. Hierdoor heb ik mooie progressie gemaakt én de tools in handen gekregen om door te blijven trainen.”

Marije van de Langemheen

1: Wat deed je voor het FMP in de gym? Hoe trainde je?

Ik trainde 4 x in de week in de gym in spiergroepen.

2: Waar liep je vooral tegenaan in de gym en wat waren je grootste frustraties?

 Mijn grootste frustratie was dat ik te weinig progressie boekte. Voor mijn gevoel trainde ik hard genoeg. Daarnaast wist ik ook niet goed welke trainingsschema’s ik moest volgen.

3: Waarom heb je uiteindelijk voor mij gekozen?

Ik was op zoek naar iemand met veel ervaring en liep tegen jouw FMP aan. Jij leek mij eerlijk en geen onmogelijke progressies te beloven.

4: Wat heb je geleerd van het FMP?

Ik heb geleerd om meer schema’s af te wisselen. Dat full body schema’s wel goed kunnen werken en dat opbouw van de schema’s erg belangrijk is.

5: Wanneer begon je te merken dat het FMP jou, zowel theoretisch als praktisch beter ging maken?

Ik merkte na een maand al dat ik zichtbaar (lees: in de spiegel) progressie boekte.

6: Wat heeft jou het FMP gebracht waardoor je het ook zou aanraden aan anderen?

Ik heb meer kennis opgedaan. Je kunt alles vragen en krijgt duidelijke antwoorden. Veel meer plezier in trainen gekregen door het zichtbare resultaat. ik heb mijn eerste vrienden al overgehaald om mee te doen. 

Aron van der Ploeg 

1: Wat deed je voor het FMP in de gym? Hoe trainde je?

Ik trainde hiervoor veel met push pull legs schema’s of full body schema’s 2/3x in de week.

2: Waar liep je vooral tegenaan in de gym en wat waren je grootste frustraties?

Waar ik tegen aan liep is dat ik nog zoekende ben qua volume en intensiteit, omdat ik steeds meer wil en te veel waardoor ik blessures kreeg.

Waardoor me frustraties opliepen omdat ik daardoor geen progressie boekte meer.

3: Waarom heb je uiteindelijk voor mij gekozen?

Ik ben onder de indruk geraakt van de kennis die Jorden beschikte, en met wie hij samen heeft getraind. Dus een voorbeeld figuur was voor mij als trainer/coach.

4: Wat heb je geleerd van het FMP?

Ik heb een hele andere manier van trainen ontdekt meer te weten gekomen over supersets en dropsets toepassen in schema’s. En hoe je dus efficienter kan trainen binnen 60minuten.

5: Wanneer begon je te merken dat het FMP jou, zowel theoretisch als praktisch beter ging maken?

Na week 6 ongeveer zag ik echt progressie, alles was gegroeid en ik kreeg steeds meer spiermassa. Dus de manier van trainen was  anders dan dat ik gewend was en het ging veel sneller de progressie.

6: Wat heeft jou het FMP gebracht waardoor je het ook zou aanraden aan anderen?

FMP raadt ik zeker mensen aan omdat de uitleg, communicatie en de hulp van Jorden zelf on point is.

Als je een vraag heb krijg je binnen 24 uur zeker antwoord, ook kan je Jorden goed bereiken via de mail, telefoon of whatsapp.

Maar ook als je een keer iets anders wilt dan wat je gewend bent dan is dit een mooie uitdaging om hiermee aan de slag te gaan en ga er met 0 verwachting in, geef alles houdt je aan de schema’s en afspraken dan komt het resultaat 100%!

Jason Kok

1: Wat deed je voor het FMP in de gym? Hoe trainde je?

Ik geef als groepsfitness instructeur HIIT lessen en trainde twee keer voor mezelf in de fitness. Als ik voor mezelf trainde trainde ik meestal de grote spiergroepen en dan 3x 8 tot 10 herhalingen. Af en toe stapte ik over naar andere oefeningen.

2: Waar liep je vooral tegenaan in de gym en wat waren je grootste frustraties?

Ik deed maar wat. Weet wel iets van trainen maar niet voldoende om mezelf verder te helpen naar een verbetering. Er gebeurde dus ook niet genoeg om het echt leuk te gaan vinden.

3: Waarom heb je uiteindelijk voor mij gekozen?

Ik wilde mezelf altijd al iets gunnen maar zocht iemand met een bewezen trackrecord. Teveel coaches die mooie beloftes maken.

4: Wat heb je geleerd van het FMP?

Voor mij was de combinatie voeding en anders trainen heel goed om te ervaren. Trainen op een andere manier met supersets heeft trainen ook weer echt uitdagend gemaakt.

5: Wanneer begon je te merken dat het FMP jou, zowel theoretisch als praktisch beter ging maken?

Halverwege het eerste schema daalde bij mij het gevoel in dat er iets gebeurde en dat ik de lat wilde verleggen. Progressie werd de uitdaging die me verder hielp om grotere stappen te zetten. op het gebied van voeding kwam dit iets later. Routines qua eten ook omgooien en focussen op macro´s hielp me nog verder.

6: Wat heeft jou het FMP gebracht waardoor je het ook zou aanraden aan anderen?

Uitdaging en je eigen lat verleggen. Overgeven aan de kennis van Jorden en geloven in het proces dat voor je is bedacht.

Fred de Koff

1: Wat deed je voor het FMP in de gym? Hoe trainde je?

Voordat ik begon met FMP deed ik vooral wat hardlopen met pieken dalen en, al enige jaren geleden sportschool. In de sportschool eigenlijk wat standaard toestellen in een circuitje van 6 tot 7 oefeningen.

2: Waar liep je vooral tegenaan in de gym en wat waren je grootste frustraties?

In de gym liep ik er vooral tegenaan dat er niet zoveel afwisseling was, het werd wat saai en zag ook geen progressie waarbij het voornaamste doel toch was om af te vallen. Ook met hardlopen lukte dat maar tot op zekere hoogte. Op een gegeven moment kom je op een dood punt waar je dan niet overheen komt.

3: Waarom heb je uiteindelijk voor mij gekozen?

Twee vrienden (Michael Bres, Freek van Leeuwen) gaven in een gesprek aan dat fitness toch de betere manier is om ook wat aan mijn gewicht te doen ipv cardio. Beide verwezen direct naar naar jou en het Fit Men Project.

4: Wat heb je geleerd van het FMP?

Wat ik heb geleerd is dat de combinatie van training en bewust bezig zijn met voeding in combinatie gewoon belangrijk is, en ook helemaal niet zo’n opgave. Mijn eetpatroon was eigenlijk niet goed en at eigenlijk gewoon te weinig met averechts effect. De handreikingen mbt voeding in het FMP zijn helemaal niet moeilijk en heel goed te doen. Simpelweg goed bijhouden wat je eet. Dat geeft veel inzicht. De trainingsschema’s zijn gevarieerd en uitdagend waardoor het ook niet veel moeite kost om de gang naar de sportschool te maken.

5: Wanneer begon je te merken dat het FMP jou, zowel theoretisch als praktisch beter ging maken?

Voorheen in de sportschool deed ik gewoon robotisch de oefeningen in het circuitje. Nu veel meer bezig met de oefeningen zelf en merkbaar dat techniek veel verschil maakt. Natuurlijk gaat dat niet meteen goed en leer je ook van de aangereikte instructiefilmpjes van FMP en de aanwijzingen van de instructeurs in de sportschool. Leisureworld in Dronten hebben me voor iedere schema ook keurig even op weg geholpen met de toestellen en materialen zodat ik een vliegende start kon maken.

6: Wat heeft jou het FMP gebracht waardoor je het ook zou aanraden aan anderen?

Met FMP heb ik lol gekregen in fitness wat ik mezelf vooraf niet kon voor stellen. Ik heb gestaag mijn gewicht omlaag zien gaan en ben sterker. Cardio stond door FMP op een wat lager pitje, maar merkte dat ik daar eigenlijk geen achteruitgang in had.

Ik kan FMP zeker aanraden. Omdat het leuk is, houd je het vol. De adviezen en wekelijkse afstemming met de groepsleden maken het leerzaam. Ik heb nog wel even te gaan voordat ik mijn doelen heb bereikt, maar dat is geen probleem. Met de handreikingen/schema’s en alles wat je gaandeweg leert maakt het dat ik er vertrouwen in heb dat het resultaat ook blijvend (te houden) is.

Reinier Vis

Ik deed tot twee jaar geleden fanatiek (4-5x per week) aan CrossFit. Door verandering in werk en thuissituatie (gezinsuitbreiding) kwam daar de sleur in. Trainen kwam vaak nét niet uit waardoor ik de motivatie verloor om door te gaan. Naast wat wielrennen in de vrije avonduurtjes zocht ik mijn vertier in de lokale sportschool. Vol goede moed begon ik met wat oefeningen, maar al snel miste ik een structuur én een duidelijk doel.
Jorden kwam regelmatig voorbij in mijn Instagram-feed en vanwege zijn bewezen trackrecord in de topsport wekte zijn oproep voor deelnemers aan zijn FMP meteen mijn interesse. Na een leuk introductiegesprek was ik om en ben ik de uitdaging aangegaan. Een betere timing kon ik niet wensen! Samen bespraken we een haalbaar doel en met zijn persoonlijke begeleiding bracht Jorden op professionele wijze structuur aan in mijn fitnesschema’s en voeding. Ik voelde én zag snel resultaat waardoor ik automatisch meer zin kreeg om te trainen. Wat zeker een pluspunt was: Jorden zocht proactief contact om te vragen hoe het ging, maar ook was hij goed bereikbaar bij vragen vanuit mijn kant.
Wat heeft Jorden met zijn FMP mij opgeleverd? Ik heb uitdaging, structuur, maar misschien wel belangrijker, het PLEZIER weer teruggevonden in de gym!

Mike Zegger

Mijn doel was afvallen, fitter en sterker worden, ik heb 3 maanden samen met Jorden gewerkt aan dat doel. Ik heb Jorden leren kennen als een erg fijn en ervaren persoon, het was erg gaaf om zijn manier van trainen te volgen en veranderingen te merken t.a.v. mijn lichaamsbouw. Om een voorbeeld te geven, binnen enkele weken kon ik de oefeningen doen met meer dan de dubbele hoeveelheid aan gewicht. Iets wat geen doel op zich was, maar gewoon gebeurde door de manier van trainen en begeleiding. Daardoor veranderde mijn omvang in positieve vorm. Schouders, armen en bovenbenen werden strakker en groeiden, terwijl mijn core strakker en smaller werd. Wel werd mijn gewicht in die periode niet veel minder maar voor de spiegel wel duidelijk een verschil zichtbaar en een logisch gevolg van de manier van trainen. Je moet eerst immers snappen hoe je moet trainen en je lichaam laten wennen aan de trainingen voordat je iets specifiek kunt realiseren. Daarom hebben we de training aangepast om ook aan dat doel te werken. Die flexibiliteit en manier van bijsturen is erg fijn!

Jorden, bedankt voor alle tijd en het delen van je kennis en ervaring!!

Ronald Leeuwestein

Ik wil je extra bedanken voor al jouw inzet, motivatie en begeleiding van ons team.                                                                                         Door jouw effectieve krachttrainingen zijn wij in staat om goede resultaten te behalen.                                                                                Ik weet dat zoiets wat jij allemaal doet niet vanzelfsprekend is. Deze medailles heb ik zeker dankzij jou kunnen winnen! Super bedankt voor alles!

Margot Boer, meervoudig Olympisch medaillewinnares schaatsen

De afgelopen 12 weken getraind onder leiding van Jorden. ⁣
Persoonlijke op maat gemaakte trainingen waarbij je trainingen next level gaan. ⁣
Een ontzettend goed geperiodiseerd plan (inclusief voeding). Dit plan wordt tot in de details uitgelegd. ⁣
Wekelijks veel contact met Jorden en heb veel handige tools ontvangen wat betreft voeding en training! ⁣
De komende maanden gaan we zeker door! ⁣
Super blij met al het geweldige en professionele advies! 
Ik raad iedereen aan om deel te nemen aan het Fit Men Project! ⁣
Dank je wel Jorden!⁣

Jesse van den Berg